استاندار مازندران در آئین افتتاح 516 پروژه بسیج سازندگی سپاه کربلا؛

نباید مشکلات را به تحریم  پیوند بزنیم / افزایش کارآمدی نظام با خدمت جهادی به مردم

 استاندار مازندران با اظهار این مطلب که معتقدیم نباید مشکلات را به تحریم پیوند بزنیم ، افزود: با یک مدیریت جهادی  و نیز با بسیج همه امکانات به دور از  اختلاف می توان بیشترین خدمت را به مردم کرد.
کد خبر: ۹۱۶۵۲۹۶
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، مجید حسین زادگان استاندار مازندران ظهر امروز در مراسم افتتاح 516 پروژه بسیج سازندگی استان که با حضور رئیس بسیج مستضعفین کشور در سپاه کربلا برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات بسیج و سپاه  اظهار کرد: بسیج صاحب انقلاب و نظام است.

حسین زادگان به عرصه های خدمت سپاه در کشور اشاره کرد و ادامه داد:در دوران هشت سال دفاع مقدس اولویت سپاه در  عرصه نظامی بود .  وقتی مساله شبیخون فرهنگی در کشور پیش آمد سپاه برای کمک به نظام وارد این میدان شد.

استاندار مازندران با تصریح براینکه ما در جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم ، اظهار کرد: با توجه به تشدید  تحریم های  ظالمانه،سپاه و بسیج  با کمترین امکانات  و با مدیریت جهادی برای کمک به انقلاب و نظام کنار مردم قرار گرفت.

حسین زادگان عملکرد سپاه و بسیج در حوادث غیرمترقبه در کشور و سیل اخیر را نشانه مقبولیت این نهاد در بین مردم خواند و اضافه کرد:در سیل اخیر ما گوشه ای از وفاق و همدلی را به مانند دهه 60 شاهد بودیم که  استان مازندران با کمترین هزینه در مدت زمان کوتاه  و با  کمترین نارضایتی اجتماعی سیل را مدیریت کرد که  حضور دواطلبانه گروه های جهادی سپاه و بسیج  در روزهای اول سیل تا به امروز و در بخش سازندگی به نوعی اثربخشی وفاق  را نشان داد.

به گفته حسین زادگان افتتاح استادیوم شهدای نوشهر و استادیوم 5 هزار نفری بابل توسط بسیج سازندگی با کیفیت خوب به بهره برداری رسید. 

 استاندار مازندران در ادامه با اظهار این مطلب که معتقدیم نباید مشکلات را به تحریم  پیوند بزنیم ، افزود: با یک مدیریت جهادی  و نیز با بسیج همه امکانات به دور از  اختلاف می توان بیشترین خدمت را به مردم کرد.

حسین زادگان با تصریح براینکه هرچه خدمت به مردم بیشتر باشد، باعث افزایش مقبولیت و کارآمدی نظام می شود، اضافه کرد: استکبار جهانی بخاطر اختلافی که با انقلاب اسلامی دارد در تلاش است تا  حکومت ولایت فقیه را ناکارآمد جلوه دهد بنابراین همه  باید در کنار هم قرار بگیریم و در رفع و کاهش مشکلات تلاش کنیم.

استاندارمازندران مدیریت جهادی را بدون هزینه ، بدون بروکراسی فاسد و زائد خواند و تاکید کرد: در سالی که به فرموده رهبرمعظم انقلاب سال رونق تولید نام گرفته است ، در تلاش هستیم در رفع مشکلات استان هرجایی که خواستیم پروژه ها سریعتر و با کیفیت تحویل مردم داده شود، از ظرفیت سپاه، بنیاد برکت،بنیاد مستضعفان بصورت یک جمع واحد در کنار هم بکارگیری کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار